niedziela, 6 listopada 2016

Październik

Hej! Zanim zacznę mam dla was wiadomość. Niestety, ale z moim laptopem nie jest tak dobrze jak sądziłam i jest po prostu zepsuty. Nie mam na czym tak naprawdę pisać posty, bo na telefonie to raczej nie da rady. Postaram się bynajmniej raz w tygodniu coś z wami pogadać, ale jak mówiłam nie będzie to łatwe. Mam nadzieję, że fajnie spędzacie weekend w końcu pogoda jest odprężająca.

 A więc zacznijmy od tego, że październik był dość ciekawym miesiącem. Tak naprawdę nie przeczytałam dużo książek, ale to ze względu na brak czasu lub niechęć. Ten post będzie dotyczył podsumowaniu października. Jak wiecie dwa miesiące temu miałam urodziny i dostałam całą serię Harrego. I to niespodzianka, bo również od cioci dostałam dwie części naprawdę ciekawej książki. A mianowicie Serce ze szkła i Serce w kawałkach jest jeszcze trzeci tom Serce z popiołu jednak ja tej części nie posiadam. Pierwsza część na pewno pojawi się u mnie na blogu, ale to na pewno nie w tym czasie.




Tej ostatniej części jeszcze nie mam, ale na pewno kupię, bo akcja dopiero się rozkręca.


Oh Harry to mój faworyt. Październik minął znacznie lepiej dzięki Hogwardowi. Listopad będzie poświęcony tym razem Komnacie Tajemnic. Powiem wam, że strasznie chciałam te nowsze książki, bo w nich są piękne okładki. Takie kolorowe, po prostu magiczne. Jednak nie będę marudzić, bo w końcu to był prezent i okładka nie jest najważniejsza.


Mam dla was jeszcze kilka nowych książek, które kupiłam w październiku! Musicie jednak poczekać, ponieważ do podsumowania listopada jeszcze trochę czasu jest. I wiem, że bardzo krótki jest post, ale nie chcę wam streszczać wszystkiego tutaj, bo nie do tego służy ten post. A wy piszcie ile wam się książek udało przeczytać w październiku i jak wam się one podobały? A może wy czytaliście Serce ze szkła?


Miłego dnia Kochani :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz