wtorek, 23 sierpnia 2016

Ulubione filmy

Hej! Co tam u was? Dzisiejszy dzień jest bardzo gorący i tak sobie pomyślałam, że coś tutaj napisze. Wpadłam na pomysł, że napiszę post o czymś troszkę innym niż książki, a dokładniej to Ulubione Filmy. Hm od czego by tu zacząć? Może jakiś ranking? Wiadomo rok 2015 już przeminął, ale tamten rok był dosyć udany jeśli chodzi o filmy, dlatego zaczynajmy!





RANKING 2015





Miejsce 5 



Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy




Film jest bardzo fajny, lubię takie bitwy. Miecze świetlne itp. Powiem tylko tyle, że było kolorowo.









Miejsce 4

Zbuntowana


Lubię wszystkie serie Niezgodnej, ale zdecydowanie pierwsza część jest najlepsza. Nie oznacza to, że Zbuntowana mi się nie spodobała, po prostu uważam, że była nudniejsza. Moim zdaniem dużo się nie działo. Muszę powiedzieć, że Trish pięknię wygląda w krótkich włosach:)




Miejsce 3

Pięćdziesiąt twarzy Greya




                       Hit tamtego roku. Pamiętacie jak wszyscy mówili tylko 

o tym? To znaczy większość, nawet ja. Nie mogłam się doczekać ekranizacji i gdy poszłam na to do kina byłam wniebowzięta! Strasznie podobały mi się te zboczone wątki, chociaż były takie chwile, gdy trochę się nudziłam, ale to dlatego, że było to takie "lekkie".








Miejsce 2




Szybcy i wściekli 7



Wielbie to! Oglądałam go chyba z 4 razy i naprawdę jest jednym z moich ulubionych filmów. Biedny Paul:( Był niesamowitym aktorem i zrobił świetną robotę.








Miejsce 1


Marsjanin





Oglądaliście? To wspaniały film i świetni aktorzy. Może wydawać się to nudne, ale to tylko iluzja. Proszę was, przecież to bestseller! Wiadomo, że musiało dać jakiegoś kopa. To mój ulubiony film z 2015 roku i tak pozostanie. Warto go obejrzeć i przeczytać.







A jaki jest wasz ulubiony film 2015? Jak spędzacie dzień? Ja jadę do Głogowa za godzinę i muszę się szykować, do usłyszenia!

3 komentarze:

  1. Gwiezdnych wojen nie znoszę, nie cierpię i nie lubię :P
    Niezgodną uwielbiam <3 Zbuntowana również strasznie mi się podobała, ale przy wiernej się strasznie wynudziłam :P
    Bardzo fajny post :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiezdnych Wojen kijem nie tykam XD
    Mi podobała się tylko pierwsza część niezgodnej - i książka i film. Reszta mnie nie porwała :')
    Grey? Nieee
    Uwielbiam Szybkich i Wściekłych! <3 Ooo, Marsjanin w stu procentach zasługuje na 1 miejsce :DDD
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbuntowana i Szybcy i Wściekli - magia.
    Zapraszam na Polecam GoodBook, gdzie pojawił się filmik, w którym mówię Jak wydać książkę? http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń