wtorek, 12 lipca 2016

Zalotny Tag Książkowy

Dziękuję za nominację Wiktorii :) i zapraszam na jej bloga.


FAZA 1
Zauważenie - książka, którą kupiłam ze względu na okładkę


Zdecydowanie taka okładka do mnie przemawia. Gdy na nią patrzę na mojej twarzy od razu pojawia się ogromny uśmiech.




FAZA 2
Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis







Nie zastanawiałam się długo nad tym, ponieważ w tej książce wszystko mi się podoba, a najbardziej to opis. To mój styl i po przeczytaniu opisu wiedziałam, że muszę ją mieć.












FAZA 3 
Słodkie słówka - książka ze świetnym stylem pisania







Jest to naprawdę trudny wybór, ale Becca Fitzpatrick ma taki styl pisania, który do mnie przemawia. Po tym jak przeczytałam "Szeptem" wiedziałam, że na tą chwilę Becca jest moją ulubienicą.












FAZA 4
Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne




Okładka, opis, styl pisania, bohaterzy, wszystko co w tej książce jest zawarte jest moim snem. Nigdy nie byłam tak zafascynowana książką o której tak naprawdę się dowiedziałam od kogoś, bo ja bym jej za Chiny nigdy nie znalazła. Ciekawe, bo ten tom i jeszcze kolejny dała mi do przeczytania Wiktoria z bloga wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com
Po przeczytaniu pierwszego tomu, nie było bata, żebym tak to zakończyła. Musiałam przeczytać pozostałe.









FAZA 5
Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której ostatnio zerwałaś noc

Nie mogłabym się zdecydować na jedną z tych cudownych historii, dlatego nie wybrałam jednej. "Kiedy cię poznałam" to jedna z lepszych książek jakie przeczytałam. Jest pełna zrozumienia, wybaczenia i humoru, coś co lubię. Natomiast "Czy wspomniałam, że Cię potrzebuję" to drugi tom serii DIMILY i uważam, że przez Eden i Tylera również nie mogłam spać.






FAZA 6
Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć







Pamiętam jak zakończyłam tę powieść, nie mogłam przestać myślec "co będzię dalej?", i do tej pory zadaję sobię to pytanie. Książka bardzo wciąga i jest lekka do czytania, polecam ją osobą, które są wytrwałe i lubią czytać delikatne książki.












FAZA 7
Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące uczucia







Uczucia, które zostały wzbudzone dzięki niej były niesamowite, zaczęłam inaczej rozumieć sens czytania czegoś wartościowego i tymi właśnie uczuciami wracam do tej książki.












FAZA 8
Spotkanie z rodzicami - książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym.







Może się to wydawać dziwne, bo żaden dorosły facet nie chciałby przeczytać takiego wyciskaczu łez, a jednak wybrałam "Jesienną Miłość", ponieważ jest bardzo pouczająca. Film tak samo jak i książka są cząstką mnie i mojej mamie na pewno spodobałaby się ta książka. Smak miłości... Utraty kogoś bliskiego, ale żyć dalej.










FAZA 9
Myślenie o przyszłości - książki, które będę czytała jeszcze nie raz




Wszystkie te książki przeczytam jeszcze nie raz, ale "Motyl" to zdecodowanie mój faworyt, jednakże "W śnieżną noc" poczytam na święta, żeby było bardziej magicznie. Pozostałe nie są mi tak bardzo bliskie, ale bardzo ciekawe, dlatego do nich wrócę za jakiś czas. Polecam wam przeczytać wszystkie te książki są naprawdę świetne!



FAZA 10
Dzielenie się miłością - nominacje:
-Judyta Z z bloga houseofreaders
-misBOOKs z bloga napolceiwsercu
-Ameruja z bloga osobisty8ksiezyc
-Grażyna Wróbel z bloga czytaninka



Mam nadzieję, że Tag jest ciekawy i zapraszam do komentowania! Dzisiaj wieczorem powinna pojawić się recenzja jednej z moich ulubionych książek. Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Dzięki za nominację. Jak się trochę ogarnę z czasem to z chęcią na nią odpowiem ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie na blogu pojawiły się odpowiedzi na Twoją nominację ;)

    http://czytaninka.blogspot.fr/2016/07/zalotny-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń